Apelsin – Loovruum OÜ
 
 

Apelsin – identiteet kodukaupade kauplusele

Teenused: logo, visuaalne identiteet, veeb, trükised, reklaamid
www.kodusvajalik.ee

Apelsin on kasvav kodukaupade kaupluste kett asukohtadega Tallinnas ja Rakveres. Loovruumi ülesandeks oli välja töötada kaupluse identiteet, infograafika ning hilisemalt ka reklaamid, otsepostitusmaterjalid ja veebileht.

Apelsini eristab teistest kodukaupade poodidest värvikas ja maitsekas kaubavalik – mitmeid tooteid ja kaubamärke leiab omanik messidel käies ning toob neid ainukesena maale. Samuti on Apelsinis suur kokkamistarvete valik. Hinnakuvand on pigem soodne.

Apelsini bränd aitab tarbijal mõtestada lahti kahte küsimust: mis teeb majast kodu ja mis teeb köögist kodu südame. Apelsini brändi läbivad märksõnad: soojus, isetegemine, nutikus ja värvikus. Need märksõnad on lõimitud ka apelsin/lõngakera/päikeseratas logosse. Isetegemine väljendub ka vabakäejoonega tehtud illustratsioonides. Stilistiline kontekst on laenatud kohvikumaailma esteetikast, oranzh värv rõhutab kaupade soodsat hinnataset ja kodust soojust. Ühtlasi, oranzh on ka söögiisu tõstev värv, mis toetab kokkamise kategooriat.